En weer naar huis - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van 3opreisinijsland - WaarBenJij.nu En weer naar huis - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van 3opreisinijsland - WaarBenJij.nu

En weer naar huis

Door: Monique

02 Augustus 2016 | IJsland, Reykjavik

Zo, laatste dagje zit erop. Vanmorgen een lekker ontbijtje met broodjes van de bakker op de hoek en dan nog even Reykjavik in. Een koffietje op het terras; zonnetje schijnt weer volop.
Om een uur rijden we naar de autoverhuur om de auto in te leveren na bijna 1500 kilometer.
Daarna met bus naar het vliegveld, boardingpas uitprinten en formulieren invullen om tax terug te krijgen van onze aankopen.
Bagage inchecken en naar de gate. Daar staan we nu te wachten in een hele lange rij. Een koffietje had er nog wel ingegaan.

Wij hebben alledrie genoten van deze bijzondere reis. Hoe lang het precies geleden is dat we samen op vakantie waren weten we niet maar het is zeker meer dan dertig jaar geleden en het voelde als gisteren. Mijn missie is volbracht maar wat mij betreft is het zeker niet de laatste keer dat ik in IJsland ben.

De lange rij komt in beweging dus ik stop. We hopen dat jullie met ons mee genoten hebben.
Voor ieder van jullie alle goeds en liefs van 3opreisinijsland.

• 02 Augustus 2016 - 18:18

Lieneke En Gerard:

We hebben genoten met een lach en een traan. Bijzonder is het enige woord wat bij mij opkomt. Fijn dat we een beetje mee mochten reizen.

• 02 Augustus 2016 - 21:34

Annelies En Jan Van Der Meijs:

Vol bewondering gekeken naar de mooie foto's van de geweldige landschappen en genoten van de beschrijving van jullie reis. Ontroerd gelezen over de bijzondere dag.
    Wat een prachtige reis.

• 02 Augustus 2016 - 22:06

Sjef De Beer:

Lieve Monique, Doortje en Inge. Fijn dat jullie mij meegenomen hebben op jullie reis. Doortje en Inge, fijn dat jullie Monique vergezeld hebben tijdens deze reis en haar ondersteund hebben. Monique bedankt voor je openhartigheid en je delen. Liefs Sjef.