Hoe zal het zijn...? - Reisverslag uit Nederland, Nederland van 3opreisinijsland - WaarBenJij.nu Hoe zal het zijn...? - Reisverslag uit Nederland, Nederland van 3opreisinijsland - WaarBenJij.nu

Hoe zal het zijn...?

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg

22 Juli 2016 | Nederland, Nederland

Het is "maar" Ijsland ( drie uur vliegen van Schiphol...) maar ik heb het gevoel alsof ik naar de andere kant van de wereld ga!
Ben zó benieuwd hoe het zal zijn....!
Naast het 3-op-reis-zijn, onze missie, het land met zijn spectaculaire schoonheden, ben ik vooral benieuwd wat het "verlaten land", waarvan ik denk dat het me juist enorm trekt, met me zal doen.
Leuk om jou/jullie mee te laten genieten met deze bijzondere
reis via onze "3opreisinijsland"-verslagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

3opreisinijsland

Aanstaande maandag vertrekken

Recente Reisverslagen:

02 Augustus 2016

En weer naar huis

01 Augustus 2016

Terug naar Reykjavik

01 Augustus 2016

Vikingcafé en hot tub

31 Juli 2016

Naar de Fláajökull

30 Juli 2016

Een bijzondere dag

Actief sinds 19 Juli 2016
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 8227

Voorgaande reizen:

25 Juli 2016 - 02 Augustus 2016

3opreisinijsland

Landen bezocht: