En nog meer moois - Reisverslag uit Fludir, IJsland van 3opreisinijsland - WaarBenJij.nu En nog meer moois - Reisverslag uit Fludir, IJsland van 3opreisinijsland - WaarBenJij.nu

En nog meer moois

Door: Monique

27 Juli 2016 | IJsland, Fludir

En na de Gullfoss op naar Geysir. Ook een van de onderdelen van de zogenaamde Golden Circle. De omgeving borrelt en pruttelt en de zwavellucht komt je tegemoet. De meeste aandacht gaat uit naar de Strokkur die elke tien minuten spuit maar de omgeving is ook weer geweldig. Van bovenaf heb je weer een geweldig mooi uitzicht over de omgeving met meanderende stroompjes.
De laatste bestemming vandaag is Gamla Laugin, de geheime lagune. Een geothermisch bad met water met een temperatuur van 36-40 graden! Doortje en ik genieten in het water; Inge lamgs de kant. Het is er superrelaxed en vele malen leuker dan de Blue Lagoon in Reykjavik!

• 27 Juli 2016 - 07:25

Germa:

Ik heb al 2x een reactie geschreven, maar die komen niet door. Hopelijk nu wel. Wat een fantastische mooie dagen hebben jullie al met elkaar beleefd. Zo bijzonder dat jullie met elkaar zo'n prachtige ervaring met elkaar beleven. Zo bijzonder hoe mooi, waardevol en uniek jullie vriendschap is! Jullie worden stil en emotioneel van al de mooie natuurervaringen, wij zijn hier stil van jullie!
    xxx Frans en Germa

• 27 Juli 2016 - 15:02

Lilian:

Hoi Monique,
    Een dagje te vroeg nog, maar ik heb het morgen druk en ik wil het niet vergeten: (alvast) heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en ik wens je samen met Inge en Doortje een keigezellige dag morgen!
    Groetekus,
    Lilian en Piet