Je zult maar jarig zijn in IJsland! - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van 3opreisinijsland - WaarBenJij.nu Je zult maar jarig zijn in IJsland! - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van 3opreisinijsland - WaarBenJij.nu

Je zult maar jarig zijn in IJsland!

Door: Inge

28 Juli 2016 | IJsland, Reykjavik

Je zult maar wakker worden als jarige job in Ijsland en hollandse beschuit met muisjes krijgen bij het ontbijt! Hihi ...dat overkomt Monique. En Doortje en ik mogen meegenieten!
Monique trakteert ons niet alleen op heerlijke Ijslandse koeken in een winkel annex cafeetje, maar ook op een WAANZINNIG mooie " excursie" met duizelingwekkende natuurwonderen, allen op weg naar onze volgende slaapplek in Vik. Een zuidelijke plaats aan zee.
Zo komen we bij een megawaterval waar we overdonderd worden door de schoonheid én op zwarte uitgestrekte stranden met door lava gevormde rotspartijen zoals je nog nooit eerder hebt gezien. Dan wanen we ons in Bretagne, dan in het uitgestrekte Mongolië en even later passeren we een soort maanlandschap. Vanavond gaan we naar een restaurantje in Vik om deze prachtige dag af te sluiten! Wie wil niet met deze jarige vriendin op tour in Ijsland?

• 28 Juli 2016 - 21:35

Ruud:

Mooi/ gezellig hoor; Restaurant Berg in Vik schijnt goed te zijn; prettige avond nog op mn zus d'r verjaardag x

• 28 Juli 2016 - 21:54

Mariëtte:

Hallo Monique en vriendinnen,

Wat een leuke verhalen! En Monique: Proficiat! Vandaag heb ik dan 2 verjaardagen gehad: mijn schoonzus is ook jarig maar wel een stuk jonger. Maar in dat duikpak zie jij er ook nog goed uit, hoor!
    Het lijkt me een prachtige vakantie die ook op mijn to-do- lijstje een plek krijgt.
    Mooie en emotionele herinneringen als ik de verhalen lees. Geniet en haal de mooie herinneringen op!
    Nog een paar fijne dagen samen!

grs, Mariëtte

• 28 Juli 2016 - 22:32

Christien:

Proficiat Monique en zo te lezen wordt het een onvergetelijke vakantie. Fijn dat we zo mee mogen genieten. Goeie reis verder en de groetjes.

• 29 Juli 2016 - 14:51

Margreeth Van Der Woude:

Prachtige foto's van onze Monique! Volop genieten dames!